maanantai 1. lokakuuta 2012

Aina on tilaa yhdelle joka käyttää Rexonaa

Huomasinpa tänään omaavani venäläisnaisen mentaliteetin kuntosalin pukuhuonekäyttäytymisessä. Vieressäni oli kaksi venäläisnaista jotka riisuutuivat treeninsä jälkeen höpötellen toisilleen mitä lie. Nämä kaksi ihan normaalia, ei mitenkään jumalaisvartaloista naista hengailivat alasti toisilleen jutellen ihan ilman mitään kiirettä pukeutua. Aloin ajattelemaan omaa käyttäytymistäni ja huomasin omaavani samoja piirteitä. Suomalaisnaiset yleensä piilottelevat pyyhkeidensä alla ja vaihtavat pikapikaa vaatteita, niin nopeasti että taatusti voisivat voittaa jonkun sortin ennätyksen. Minä taas ilmeisen venäläismäisesti kuivailen rauhassa esitellen suurenmoisia muotojani, kaunista appelsiini/suonikohju/raskausarpi-ihoani sekä karvaisia sääriäni. Onks muka kivaa lähtee kotiin puoliks märkänä tai sitten ihan hikisenä? Ehkä muut ei sitten vaan hikoile yhtä nopeasti ja pahanhajuisesti kuin minä, tai niin, onhan laihemmilla tietysti vähemmän kuivattavaa pinta-alaa. Jotkut saattavat voida pahoin ja olla sitämieltä että minunlaisteni ei pitäisi edes julkisilla paikoilla liikkua, mutta mä en vaan välitä! En oo oikeestaan koskaan välittänyt kenenkään mielipiteistä. Tai siis kyllä mua on alkanu ärsyttämään, kun baarissa tullaan kauhistuneena kysymään oonko mä raskaana, kuinka mä voin juoda viinaa raskaana?! Eikö kuulosta ihanalta? 

Hikoilusta tuli mieleen, että törsäsin ja ostin Rexonan jotain superhypersikakallistaethikoileenääikinätuhoaakainalosi-dödöä. Jonka pitäisi siis toimia 48 h suihkunkin jälkeen. MY ASS! Vartti spinniä ja haisin kuin emäsika turkkilaisessa saunassa. Ja laitoin dödöä ihan ohjeiden mukaan illalla ennen nukkumaan menoa. Jännä juttu tuo muuten, olen alkanut hikoilemaankin ihan törkeästi. Aineenvaihdunta selvästi pelaa ja tunnen että jonkun sortin parinkymmenen vuoden myrkyt pyrkii musta ulos. Elekää siis hassatko rahojanne siihe purnukkaan. 

Aivan sairaaaaaan hyvä treeni tänään! Tai siis oli spinni ja gymcircuit. Huomenna pt-tapaaminen. Torstaina lähdetään 4 päivän reissuun, ja ajattelin vetäistä kolmeen peräkkäiseen päivään kolme salitreeniä. Aerobiset liikunnat tulee sitten Riian puolesta :) Huomenna pitää myös käväistä tuolla Isolla Kirkolla röntgenkuvissa, tsekataan onks mulla selkärankareumaa mahdollisesti. Tuomio tulee sitten myöhemmin tässä kuussa. 

Tänään on ollut loistava päivä muutenkin! Sain duunia! Marraskuulta lähtien. Nyt vaan toivon että tässä saisi vähän aikaa huilata ennen seuraavaa työrupeamaa. 4 vuotta ilman lomia alkaa jo jossain tuntumaan. 

Mieheni viikonloppuna sanoi että olen piristynyt huomattavasti ja ollut kuin duracellpupu. Oon itsekin huomannut että väsymys duunipäivän jälkeen jää aina salille ja kotonakin jaksaa tehdä enemmän. Mutta selkeesti tiedän että tässä on vielä matkaa siihen reippaaseen minään. Sohva houkuttelee edelleen vahvasti. Mieheni tuntee myös jonkunlaista kolausta egolleen ja miehuudelleen, koska minä olen se joka käy "nostamassa rautaa" ja hän tekee kotitöitä. Olen sanonut ettei kukaan kiellä häntä käymästä myös salilla. Hän vetoaa ettei jaksa, koska täytyy tehdä puita jne. Hän on vissiinki vähä vanhan kansan miehiä ;) Mä luulen myöskin sitä että hänellä on joku pelko myös siitä, että jos laihdun ja muutun "hyvännäköiseksi" alkaa mun menojalka vipattaan liikaa ja toiselle puolelle aitaa. Se Tollo vaan ei tajua kuinka paljon mulla rakkautta häntä kohtaan onkaan <3 Sitä on paljon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti