torstai 20. helmikuuta 2014

Papuefekti

Kaksi päivää papuruokaa syöneenä voin kertoa, että sen kyllä huomaa! Aiheuttaako pavut kaikilla näin älyttömiä päästöjä, vai onko se vaan joku mun suoliston oma juttu? Hyviä pavut on, mutta harvemmin oon niitä ruokavaliooni sisällyttänyt. Vaikka ne onkin ihan superhyviä. Ainakin toi joku luomupapusekoituspurkki, olikohan se GoGreen? Oon ennenkin maistanut jotain GoGreenin tuotteita ja hyväksi todennut. Helppokäyttöisiäkin ovat.

Eilinen meni syömisten suhteen ihan hillitysti, en jaksanut edes laskeskella kaloreita, koska illalla ei tullut mitään himoja syödä leipää tms. Poljeskelin pyörällä puolisen tuntia ja olin tyytyväinen itseeni. Hyvä minä! Tänään en ehtinyt syömään lounasta ennen kauppareissua, joten vedin lounaat ja välipalat samaan syssyyn kun tulin kaupasta. Nyt olo on kyllä täysi. Vetäisin vielä ihanan maitokahvin päälle. Illaksi ostin dippivihanneksia, jos tekee mieli. Saas nähdä. Kun nukkuu paljon, niin ei ole aikaa syödä. Mikä on hyvä. 

Melkein tänään lähdin kauppareissun jälkeen ulkoilemaan, MUTTA ei. En vaan päässyt ovesta ulos. Olen jo suunnitellut reitinkin minkä aion kuljeskella. Reitillä on hyvä jyrkkä mäki metsän keskellä jossa vois läkähdyttää itsensä. Eikä ohikulkijoitakaan liiemmälti ole. Pimeä tulee vaan vieläkin liian aikaisin. Kun pääsen itse vauhtiin, alkaa tulemaan jo pimeä. Tänäänkin lojuin sängyssä klo 11 saakka ennenkuin pääsin sängystä ylös. Eilen oli eka ilta kun nostin iltalääkitystä lääkärin ohjeiden mukaan. Tarkoitushan on nostaa lääkitystä 100 mg:n parissa päivässä. Aloitusannoshan oli 25mg. HUH! Olen nukkunut niin hyvin jo kaksi viikkoa, että tuntuu kuin naamakin olisi vähemmän väsähtäneemmän näköinen. Ihankuin naamassa olisi ollut jonkunmoista nestepöhötystäkin...? 

On ollut vähän matkakuumetta, vaikka elokuulle onkin jo varattu Kreetan matka, sai niin halvalla tammikuussa. Krakovan lomia ollaan katseltu keväällä, näyttäis aika edulliselta, niin matkat kuin majoituskin. Saas nähdä mitä se mies buukkaa. Oon jättänyt sen homman kokonaan sen kontolle. Rahaahan ei ole, mutta kumma kyllä ne pennoset aina jostain löytyy. Se on sitten pois kesän muista reissuista. 

Jotain kivaa liikkumista haluan vielä tänään tehdä, saas nähdä mikä kuntopiiri meidän olohuoneeseen rantautuu. 








6 kommenttia:

  1. Krakova on ihan kiva paikka käydä, oon kerran käynyt siellä. Siistiä ja kauniita vanhoja rakennuksia. Siitä on jo muutama vuosi kun siellä kävin mutta silloin ainakin siellä oli paljon pikkuliikkeitä missä oli esim. edullisia ja kivannäköisiä laukkuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se näyttääkin netin perusteelta just semmoselta ihanalta pitkän historian omaavalta kaupungilta. Laukut <3 !

      Poista
  2. Mulla on elimistö ilmeisesti tottunu vuosien papujen mussuttamiseen, kun ei oo millänsäkään, mut kaali aiheuttaa kyl vastaavat, hmm, oireet... Too much information? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Jos ihmiset on valmiita näytteleen mahaläskejään netissä, voi ne myös puhua pieruista ! :DD

      Poista
  3. Mä oon papujen suhteen huomannut, että jos edes jokseenkin säännöllisesti niitä syö, eli vaikka kerran viikossakin, niin ne ei aiheuta mitään. Mutta jos on taukoa enemmän, niin sitten kyllä taas pärisee... XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästähän täytyy tehdä ihan tutkimus :D Ensi viikolla siis papuja!

      Poista