torstai 2. toukokuuta 2013

Olen syönyt

Olen mättänyt itteeni vappuherkkuja jotenkin aivan tolkuttomasti taas...

Kaikki alkoi vapunaatosta, jolloin söin sipsejä, suolapähkinöitä, rockyroadia, kaksi nakkia ja kalkkunagrillimakkaran. Join kuohuviiniä ja olutta. Varmasti yli sallitun viikkorajan edestä. Mua eniten hämmästytti noiden syötyjen herkkujen määrät... Jaoin nimittäin sipsipussin meidän vappuaaton vieraiden kanssa. Suolapähkinöitä söin varmaan kaksi kourallista. Rockyroadia söin palan. ELI, en siis kaikkea mitä olemassa oli! Eilen me lähdettiin naapureiden houkuttamana vapputorille heti aamusta, ehdon syömään palasen patonkia oivariinilla matkalla bussipysäkille. Tampereella me kävästiin syömässä New Yorkissa, jossa söin HUOM! Crunchy Burgerista noin puolet, eli suurimman osan pihvistä ja puolet pohjapullasta. Ranuista söin puolet. Olutta join kolmisen tuoppia. Yhden Paapan terassilla, yhden New Yorkissa ja yhden ihanan tumman savuoluen Teereenpelissä. Kävelyä eilen tuli harrastettua useamman tunnin edestä, luulen että kulutin liikunnalla ainakin ne ranut. Illalla sitten kylmäsavulohta ja ruissipsejä. Juu ei ollu kasviksia. Meidän vappubrunssi muuttui sitten vapputoriksi, en paa pahakseni, oli meinaan sopivan kivaa!

Tänään oon ollu tosi reipas, kittailin makkarin seinät, pyykkäilin, hioin meidän terassikalusteet ja öljysin. tai kaks tuolii jäi hoitelematta, kun yksinkertaisesti loppui puhti! Olin ulkona varmaan 4 tuntia toppatakki päällä. Joo, aurinko paistaa, mutta on ihan kauhee tuuli! Nyt mä laitoin saunaan tulet ja aattelin vääntää jääkaapin jämistä pizzaa. Nakkipizzaa! :D

Huomenna onkin sitten aamusta verikokeita ja lähdemme varmaankin keski-suomeen hakemaan murusen kelkka kotiin. Ei vaan yhtään huvittas, kun siihen matkustamiseen menee taas koko päivä.

Mutta joo, tällänen läpäläpälää-päivitys taas tähän väliin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti